Témaindító hozzászólás
|
2005.12.31. 10:21 - |
December 20. Az FIA közzétette a 2006-os Rali Világbajnokságra nevezõ csapatok listáját, melyen fél tucat istálló szerepel.
A nemzetközi szövetség az idei évben tapasztalható gyári kivonulás miatt kénytelen volt változtatni a Márka Világbajnoki címe kiírásán, így 2006-tól már akár privát csapatok is harcba szállhatnak a trófeáért. Így jöhetett össze az a hattagú lista, amelyet tegnap hoztak nyilvánosságra a szövetség illetékesei.
A cím elnyerésért jövõre a két brit székhelyû két gyári csapat, a Subaru és a Ford mellett, négy privát istálló is nyakába veszi a világot. A négy kivonuló gyár közül három nem tûnik el, csak átalakul. A Citroent jövõre a belga székhelyû Kronos képviseli, soraiban az elmúlt két év világbajnokával, Sebastien Loebbel és a spanyol Xavi Ponssal. A Peugeot WRC-t jövõre legtöbbször az OMV Peugeot Norway színeiben láthatjuk leggyakrabban, két pilótájuk az osztrák Manfred Stohl és a norvég Henning Solberg. A Skoda Csehországból Ausztriába teszi át székhelyét, és Red Bull Skoda Team néven két Fabia WRC indításával képviselteti magát a pontvadászatban. A kakukktojás ezúttal a Ford, hiszen a brit bázisú Stobart VK M-Sport Ford Rally Team Malcolm Wilson hathatós segítségével szerepeltetheti autóit. A két 2005-ös Focusban Mark Wilson mellett, a gyáriak immár hivatalos tesztpilótájává szerzõdtetett Roman Kresta és Pieter Tsjoen váltogathatja egymást. |
December 20. Az FIA közzétette a 2006-os Rali Világbajnokságra nevezõ csapatok listáját, melyen fél tucat istálló szerepel.
A nemzetközi szövetség az idei évben tapasztalható gyári kivonulás miatt kénytelen volt változtatni a Márka Világbajnoki címe kiírásán, így 2006-tól már akár privát csapatok is harcba szállhatnak a trófeáért. Így jöhetett össze az a hattagú lista, amelyet tegnap hoztak nyilvánosságra a szövetség illetékesei.
A cím elnyerésért jövõre a két brit székhelyû két gyári csapat, a Subaru és a Ford mellett, négy privát istálló is nyakába veszi a világot. A négy kivonuló gyár közül három nem tûnik el, csak átalakul. A Citroent jövõre a belga székhelyû Kronos képviseli, soraiban az elmúlt két év világbajnokával, Sebastien Loebbel és a spanyol Xavi Ponssal. A Peugeot WRC-t jövõre legtöbbször az OMV Peugeot Norway színeiben láthatjuk leggyakrabban, két pilótájuk az osztrák Manfred Stohl és a norvég Henning Solberg. A Skoda Csehországból Ausztriába teszi át székhelyét, és Red Bull Skoda Team néven két Fabia WRC indításával képviselteti magát a pontvadászatban. A kakukktojás ezúttal a Ford, hiszen a brit bázisú Stobart VK M-Sport Ford Rally Team Malcolm Wilson hathatós segítségével szerepeltetheti autóit. A két 2005-ös Focusban Mark Wilson mellett, a gyáriak immár hivatalos tesztpilótájává szerzõdtetett Roman Kresta és Pieter Tsjoen váltogathatja egymást. |
[1-1]
|