Tmaindt hozzszls
|
2006.01.01. 11:11 - |
December 29. Kazr Mikls-Angyalfi Kroly Mitsubishi Lancer Evo VI Szilveszter Rali

A tavaly megszerzett abszolt elsõ helyt szeretn megvdeni Kazr Mikls a Szilveszter Ralin. De mg 2004-ben egy quaddal llt rajthoz a meghvsos raliversenyen, az idn mr egy A csoportos Mitsubishi Lancerrel teszti ugyanezt. Tesztelsre nem volt ugyan idõ, s mg egy mtert sem ment aszfalton a Mitsubishivel, a Mikuls Ralin szerzett tapasztalatokat valsznûleg itt is hasznostani tudja majd.
Kazr Mikls: - A Mikuls Rali utn azonnal eldntttk, hogy mg az idn rajthoz llunk egy aszfaltos futamon is. Erre a Szilveszter Rali volt az egyetlen lehetõsg. Tavaly indultam ezen a futamon, amit meg is nyertem, de akkor egy quaddal menetem. Most ugyanazzal az A-s Mitsubishivel llok rajthoz, mint a Mikuls Ralin, s szintn Karcsi (Angyalfi) fog naviglni. Egy mtert sem mentem mg a Mitsubishivel aszfalton, logisztikai okok miatt tesztelni sem tudtunk. A Mikuls Rali tapasztalatait azonban biztosan fel tudom hasznlni. Tudom tbbek kztt, hogyan kell rajtolni az autval, hogyan kell felkapcsolni az ALS-t. Remlem Spitzi (Spitzmller Csaba, akinek Kazr a rali 1-ben navigl) ezttal is le tud jnni a versenyre, s el tudja mondani, hogy kell menni aszfalton. Ez nagy segtsg lenne az letemben. A Mikuls Rali elõtt is elmondta Spitzi, hogy mire figyeljek, Karcsi szintn hozztette az õ tudst, s gy hrman talltuk ki, hogy mi is legyen. Az aszfalttl nem felk, s azt hiszem, hogy most mr az a drukk sem lesz bennem, mint ami a Mikuls Rali elõtt volt. gyhogy teljes egszben a versenyzsre tudok koncentrlni, s szeretnk az idn is nyerni.
A csapat egyttmûkdõ partnerei: Pendola Holding, Yamaha Fehr 2000 Kft. Mega Kft, Euronorp Harcon Rt. Mammut, Talentis Rt., Szemerey Transport Rt, FK Raszter, Steelvent Rt., D & D Rt., Jnosik s Trsai Kft, Kastor-Bau Kft. Barportrans Kft. |
December 29. Kazr Mikls-Angyalfi Kroly Mitsubishi Lancer Evo VI Szilveszter Rali

A tavaly megszerzett abszolt elsõ helyt szeretn megvdeni Kazr Mikls a Szilveszter Ralin. De mg 2004-ben egy quaddal llt rajthoz a meghvsos raliversenyen, az idn mr egy A csoportos Mitsubishi Lancerrel teszti ugyanezt. Tesztelsre nem volt ugyan idõ, s mg egy mtert sem ment aszfalton a Mitsubishivel, a Mikuls Ralin szerzett tapasztalatokat valsznûleg itt is hasznostani tudja majd.
Kazr Mikls: - A Mikuls Rali utn azonnal eldntttk, hogy mg az idn rajthoz llunk egy aszfaltos futamon is. Erre a Szilveszter Rali volt az egyetlen lehetõsg. Tavaly indultam ezen a futamon, amit meg is nyertem, de akkor egy quaddal menetem. Most ugyanazzal az A-s Mitsubishivel llok rajthoz, mint a Mikuls Ralin, s szintn Karcsi (Angyalfi) fog naviglni. Egy mtert sem mentem mg a Mitsubishivel aszfalton, logisztikai okok miatt tesztelni sem tudtunk. A Mikuls Rali tapasztalatait azonban biztosan fel tudom hasznlni. Tudom tbbek kztt, hogyan kell rajtolni az autval, hogyan kell felkapcsolni az ALS-t. Remlem Spitzi (Spitzmller Csaba, akinek Kazr a rali 1-ben navigl) ezttal is le tud jnni a versenyre, s el tudja mondani, hogy kell menni aszfalton. Ez nagy segtsg lenne az letemben. A Mikuls Rali elõtt is elmondta Spitzi, hogy mire figyeljek, Karcsi szintn hozztette az õ tudst, s gy hrman talltuk ki, hogy mi is legyen. Az aszfalttl nem felk, s azt hiszem, hogy most mr az a drukk sem lesz bennem, mint ami a Mikuls Rali elõtt volt. gyhogy teljes egszben a versenyzsre tudok koncentrlni, s szeretnk az idn is nyerni.
A csapat egyttmûkdõ partnerei: Pendola Holding, Yamaha Fehr 2000 Kft. Mega Kft, Euronorp Harcon Rt. Mammut, Talentis Rt., Szemerey Transport Rt, FK Raszter, Steelvent Rt., D & D Rt., Jnosik s Trsai Kft, Kastor-Bau Kft. Barportrans Kft. |
[1-1]
|