Tmaindt hozzszls
|
2006.01.21. 14:41 - |
Janur 20. Kiss botrnyosra sikerlt a 2006-os szezonnyit, hiszen a nap elsõ felt csupn 11 pros tudta teljesteni.

A felfordulst egy kzti baleset okozta azzal, hogy kt kamion keresztbe fordult az elsõ gyorsasgi fel vezetõ ton, tjt llva a rajt fel igyekvõ versenyzõknek. A baleset az elsõ 11 pros elhaladsa utn kvetkezett, gy õk mg nekivghattak az etapnak, a tbbieket azonban a szervezõk a szervizparkba rendeltk vissza, tlagolt idõvel, hogy legalbb a msodik krre bekapcsoldhassanak. A versenyigazgatsg kt gyors elteltvel dnttt gy, hogy jobb lesz, ha a harmadik gyorsot csak etapknt teljesti a tucatnyi versenyzõ. A megrendezett kt gyors gyõzelmein Loeb s Grnholm osztozott, a vezetst pedig a hazai plyn autz Loeb ragadta maghoz. Azt tudtuk, hogy Panizzi jl fog menni, de arra mgsem szmthattunk, hogy a csonka elsõ kr utn, Gilles s Herve a msodik helyen fog tanyzni. Harmadikknt Grnholm trhetett vissza a szervizparkba, akit Panizzi tavalyi csapattrsa, Gigi Galli kvetett. Folytatva a meglepetsek sorozatt, az tdik helyet a tavalyi Subaruval a plykkal mg csak ismerkedõ Chris Atkinson orozta el a legjobb Peugeot-s, Toni Gardemeister orra elõl.

A msodik krre a rendezõknek is sikerlt soraikat rendezni, gy itt mr a teljes mezõny rajthoz tudott llni. Termszetesen volt aki rlt, s volt aki nem annyira, annak hogy Petter Solberg idejt kapta, de azt tudni kell, hogy Subaru norvgja dlelõtt tragikusan rosszul vlasztott gumit. A mezõny kiegszlsvel az elsõ kiesõre sem kellett sokat vrni, s sokak nagy bnatra Gigi Galli lett 2006 elsõ ldozata. Az olasz picikt gyorsabban rkezett a ngyes gyors elsõ kanyarjainak egyikbe, mint amit az elbrt, s a Lancer bal elejvel nekicsapdott egy kõnek, ami hasznlhatatlann tette a kocsi futmûvt.
Mindekzben az len, nem trtn nagy vltozs, leginkbb annyi, hogy Sebastien Loeb nvelte elõnyt. Tehette ezt a nap zr gyorsasgijig, mert folytatva Ausztrliban indul balszerencse-sorozatt, a gyors 5. kilomternl, leesett az trl s a nap feladsra knyszerlt. Az elsõ hely, Loeb kipottyansa utn, Marcus Grnholm lbe hullott, aki elõbb maga mg utastotta majd megnyugtat elõnyre tett szert Gilles Panizzivel szemben. Panizzinak a Red Bull szrnyakat adott, mert br a nap utols gyorsasgijn elvesztette msodik helyt, a lesajnlt Fabival Colin utn Õ is versenyben tud lenni a dobogrt. De akkor mit mondjuk Chris Atkinsonrl, aki monaci jonc ltre a dobogn tudta befejezni a verseny elsõ napjt? A fiatal ausztrl szemben csapattrsaival, egsznap remekl vlasztott gumit, s hiba nlkl teljestve a penzumot bejtt a msodik helyre.

Nincs mese, Toni Gardemeister elõtt is fejet kell hajtanunk! A Fordtl elbocstott finn bartkozsa a 307-essel nem tartott sokig, legalbbis ezt igazolja nap vgi harmadik helye, s 3,4 msodperces htrnya Atkinsonnal szemben. Panizzi negyedik helye nem mrvad, mert a gall kakast alig 10 mp. vlasztja el a msodik helytõl. Taln mr feltûnt valakinek, hogy mr a negyedik helynl tartunk, mgis eddig csak egy szntiszta gyri versenyzõ nevt emltettk. s mg egy darabig nem is fogjuk, mert az tdik helyen is privt egysget tallunk. Manfred Stohl ugyanis ppen ide veznyelte a Bozian 307-est. Az energiaital j hatssal van a Skodkra, errõl tanskodik Francois Duval eredmnye is, akinek ezen a napon mg gyorsasgit is sikerlt nyernie, a Kizz Me ltal felspannolt Fabival. Egszen a hetedik helyezettig kellett vrnunk, hogy ismt gyri, a dlelõtt rosszul gumit vlaszt Petter Solberg nevvel tallkozzunk. A nap msodik felre Petternek is sikerlt megtallni a megfelelõ abroncsokat, s szp lassan meg is kezdte a felzrkzst, mg az utols pontot rõ helyre, Solberg aszfaltos csapattrsa, Stephane Sarrazin kormnyozta be autjt. Az N csoportban az utolsgyorson szerezte meg a vezetst a japn Nutahara, Jasen Popovnak gy meg kellett elgednie a nap vgi ezstremmel, mg a harmadik helyre Nasser Al-Attiyah futott be.
Rallye Monte-Carlo 1. nap: 1. Grnholm (Ford) 1:09.30,8 1. Atkinson (Subaru) +1.23,7 3. Gardemeister (Astra Peugeot) +1.27,1 4. Panizzi (Red Bull Skoda) +1.34,6 5. Stohl (Bozian Peugeot) +1.39,1 6. Duval (First Skoda) + 2.05,5 7. P. Solberg (Subaru) +2.34,1 8. Sarrazin (Red Bull Skoda) +2.46,8 9. Sordo (Kronos Citron) +3.57,4 10. Hirvonen (Ford) +3.58,8 11. Pons (Kronos Citron) +4.10,0 12. H. Solberg (Bozian Peugeot) +4.22,4 13. Kopecky (Kopecky Skoda) +4.41,8 |
Janur 20. Kiss botrnyosra sikerlt a 2006-os szezonnyit, hiszen a nap elsõ felt csupn 11 pros tudta teljesteni.

A felfordulst egy kzti baleset okozta azzal, hogy kt kamion keresztbe fordult az elsõ gyorsasgi fel vezetõ ton, tjt llva a rajt fel igyekvõ versenyzõknek. A baleset az elsõ 11 pros elhaladsa utn kvetkezett, gy õk mg nekivghattak az etapnak, a tbbieket azonban a szervezõk a szervizparkba rendeltk vissza, tlagolt idõvel, hogy legalbb a msodik krre bekapcsoldhassanak. A versenyigazgatsg kt gyors elteltvel dnttt gy, hogy jobb lesz, ha a harmadik gyorsot csak etapknt teljesti a tucatnyi versenyzõ. A megrendezett kt gyors gyõzelmein Loeb s Grnholm osztozott, a vezetst pedig a hazai plyn autz Loeb ragadta maghoz. Azt tudtuk, hogy Panizzi jl fog menni, de arra mgsem szmthattunk, hogy a csonka elsõ kr utn, Gilles s Herve a msodik helyen fog tanyzni. Harmadikknt Grnholm trhetett vissza a szervizparkba, akit Panizzi tavalyi csapattrsa, Gigi Galli kvetett. Folytatva a meglepetsek sorozatt, az tdik helyet a tavalyi Subaruval a plykkal mg csak ismerkedõ Chris Atkinson orozta el a legjobb Peugeot-s, Toni Gardemeister orra elõl.

A msodik krre a rendezõknek is sikerlt soraikat rendezni, gy itt mr a teljes mezõny rajthoz tudott llni. Termszetesen volt aki rlt, s volt aki nem annyira, annak hogy Petter Solberg idejt kapta, de azt tudni kell, hogy Subaru norvgja dlelõtt tragikusan rosszul vlasztott gumit. A mezõny kiegszlsvel az elsõ kiesõre sem kellett sokat vrni, s sokak nagy bnatra Gigi Galli lett 2006 elsõ ldozata. Az olasz picikt gyorsabban rkezett a ngyes gyors elsõ kanyarjainak egyikbe, mint amit az elbrt, s a Lancer bal elejvel nekicsapdott egy kõnek, ami hasznlhatatlann tette a kocsi futmûvt.
Mindekzben az len, nem trtn nagy vltozs, leginkbb annyi, hogy Sebastien Loeb nvelte elõnyt. Tehette ezt a nap zr gyorsasgijig, mert folytatva Ausztrliban indul balszerencse-sorozatt, a gyors 5. kilomternl, leesett az trl s a nap feladsra knyszerlt. Az elsõ hely, Loeb kipottyansa utn, Marcus Grnholm lbe hullott, aki elõbb maga mg utastotta majd megnyugtat elõnyre tett szert Gilles Panizzivel szemben. Panizzinak a Red Bull szrnyakat adott, mert br a nap utols gyorsasgijn elvesztette msodik helyt, a lesajnlt Fabival Colin utn Õ is versenyben tud lenni a dobogrt. De akkor mit mondjuk Chris Atkinsonrl, aki monaci jonc ltre a dobogn tudta befejezni a verseny elsõ napjt? A fiatal ausztrl szemben csapattrsaival, egsznap remekl vlasztott gumit, s hiba nlkl teljestve a penzumot bejtt a msodik helyre.

Nincs mese, Toni Gardemeister elõtt is fejet kell hajtanunk! A Fordtl elbocstott finn bartkozsa a 307-essel nem tartott sokig, legalbbis ezt igazolja nap vgi harmadik helye, s 3,4 msodperces htrnya Atkinsonnal szemben. Panizzi negyedik helye nem mrvad, mert a gall kakast alig 10 mp. vlasztja el a msodik helytõl. Taln mr feltûnt valakinek, hogy mr a negyedik helynl tartunk, mgis eddig csak egy szntiszta gyri versenyzõ nevt emltettk. s mg egy darabig nem is fogjuk, mert az tdik helyen is privt egysget tallunk. Manfred Stohl ugyanis ppen ide veznyelte a Bozian 307-est. Az energiaital j hatssal van a Skodkra, errõl tanskodik Francois Duval eredmnye is, akinek ezen a napon mg gyorsasgit is sikerlt nyernie, a Kizz Me ltal felspannolt Fabival. Egszen a hetedik helyezettig kellett vrnunk, hogy ismt gyri, a dlelõtt rosszul gumit vlaszt Petter Solberg nevvel tallkozzunk. A nap msodik felre Petternek is sikerlt megtallni a megfelelõ abroncsokat, s szp lassan meg is kezdte a felzrkzst, mg az utols pontot rõ helyre, Solberg aszfaltos csapattrsa, Stephane Sarrazin kormnyozta be autjt. Az N csoportban az utolsgyorson szerezte meg a vezetst a japn Nutahara, Jasen Popovnak gy meg kellett elgednie a nap vgi ezstremmel, mg a harmadik helyre Nasser Al-Attiyah futott be.
Rallye Monte-Carlo 1. nap: 1. Grnholm (Ford) 1:09.30,8 1. Atkinson (Subaru) +1.23,7 3. Gardemeister (Astra Peugeot) +1.27,1 4. Panizzi (Red Bull Skoda) +1.34,6 5. Stohl (Bozian Peugeot) +1.39,1 6. Duval (First Skoda) + 2.05,5 7. P. Solberg (Subaru) +2.34,1 8. Sarrazin (Red Bull Skoda) +2.46,8 9. Sordo (Kronos Citron) +3.57,4 10. Hirvonen (Ford) +3.58,8 11. Pons (Kronos Citron) +4.10,0 12. H. Solberg (Bozian Peugeot) +4.22,4 13. Kopecky (Kopecky Skoda) +4.41,8 |
[1-1]
|